Wednesday, January 16, 2013

Spring Flowers and Butterfly (Flori de primavara si fluturas)

Another busy week in the studio finishing and delivering orders in time.
I wish I had another self who could keep you updated on what we are making, but since all of me has to be there in order to ensure everything is perfect, there is little energy left for blog posts.

However, I thought I could show you this invitation. It is very dear to me, although the bride ended up choosing a more  modern design (the one with a big satin bow in the picture below).

Gata sarbatorile! E a doua saptamana plina cu comenzi urgente de livrat, asa ca mai toata energia mi-o consum la atelier asigurandu-ma ca totul e perfect si la timp. Mi-ar placea sa am un al doilea eu care sa va tina la curent cu toate proiectele, dar cum sunt singura imi este imposibil sa fac asta macar de departe.

Invitatia acesta imi e tare draga, cu toate ca mireasa a optat pentru un model mai modern (cel cu funda mare de saten). Ma face sa ma gandesc la caldura, la campuri de lavanda, la o petrecere intima intr-o dupa-masa frumoasa de vara.

 A slightly different version with white flower.
(O versiune usor diferita cu floare alba).

3 comments:

Maria Sabina R. said...

ce frumoasa e hartia inflorata! superbe ca de obocei!

Natasa said...

La fel ca intotdeauna: nu te dezminti!
este superba si atat de...si sa o fi vazut in alta parte as fistiut ca e creatia ta!
Succes in noul an si La Multi Ani tie si familiei tale!
pup
Natalia

Meda said...

Multumesc, Lolly. Stiu ca iti plac modelele acestea. Intr-o vreme aveai ceva de genul drept blog background :)

Multumesc, Natalia. Venind de la tine e un compliment demn de luat in seama.