Saturday, July 26, 2014

Invitatii si papetarie cu flori de vara, dantela, medalioane monograma si buchetele de lavanda (Summer Wedding Invitations and Stationery. Romantic, Lavender, Monogram Locket, Lace)

E vara. Si dupa mai bine de un an ma bucur din nou de o colectie de invitatii finalizata, aranjata frumos si fotografiata si de o postare pe masura.

De la nastera lui Eduard totul a fost doar alergare, oboseala, somn intrerupt, incercare aproape inutila de a recupera ceva munca restanta in cele 3 ore cat doarme in patut fara mine.

Iata invitatiile lui Edwin si Andreei, un pilot si un designer vestimentar, niste oameni extraordinari care au facut ca intregul proces sa fie placut si relaxant.

Cei doi au hotarat sa renunte la plicuri, dar pentru cei care trebuie sa le trimita prin posta am adaugat eu un plic pe care l-am desccoperit intamplator si care mi-a trezit brusc gustul pentru craft si natur, deci veti avea ocazia sa mai vedeti si alte creatii in acelasi stil country chic.

Si in final, plicurile de bani facute pentru alta nunta in urma cu 2 ani, de la care a plecat inspiratia.

Si toate impreuna, aranjate intr-o mica expozitie in stanga mesei mele de lucru.

1 comment:

Bitchpork said...

Thankks for writing this