Monday, March 8, 2010

Daisy Field Acrylic Painting (Camp cu margarete - acril pe panza)

We celebrate Mother's Day in Romania today and one of the Romanian mothers whose name is Margareta (Daisy) will receive one of my paintings. I hope she likes it.
Here are a few work-in-progress pictures. I don't have a final picture as my signature was still wet when I gave it away. Thank God for acrylic paint!


Azi e 8 Martie si o mama pe nume Margareta va primi una din picturile mele. Sper sa-i placa.
Iata cateva imagini realizate in timp ce pictam. Din pacate nu am o poza cu varianta finala pentru ca l-am dat pe cand semnatura mea nu era inca uscata. Slava Domnului pentru vopseaua acrilica!


acrylic painting in progressthe base layer
(fondul)

daisy field acrylic paintingpainting the flowers
(pictand florile)

daisy field detailclose up
(detaliu)

5 comments:

Donna said...

Meda, these are gorgeous! She's a very lucky other.

IrinaBohemianDance said...

La multi ani,Meda!

E atat de frumos tabloul!!!Imi vine sa ma culc pe covorul acela de margarete!!!

O primavara frumoasa sa ai!

Irina

Laura said...

imi place foarte mult cum ai combinat verdele ala... si ca ai facut sa apara ca un deal mic... foarte frumos :)

sassyb07 said...

stunning! wow Meda your work gets better everytime I visit your fab blog, LOL...baby is sleeping so am catching up on visits, LOL. Thanks for visiting my blog!
hugs, Valerie

Jennifer said...

Meda, these are so beautiful!!

Jennifer L