Wednesday, January 2, 2008

Grateful for my online friends! (Recunoscatoare pentru prietenele mele... online!)

Have I ever mentioned how grateful I am for my online card making friends?
Receiving cards, spending time with people who have the same hobby as I, being able to use tools and materials that cannot be bought in Romania, learning new techniques, being encouraged to keep on going with my artful endeavours... These are just a few of the many blessings I have enjoyed due to you, my online friends!
I cannot name you all, you know the reason... but I will name 3 of you, who never forget to send me a card from time to time, as you did this Christmas, although I was too busy working to send out any card.

Am mentionat vreodata cat sunt de recunoscatoare pentru prietenele pe care mi le-am facut prin intermediul internetului si care impartasesc acelasi hobby cu mine? Schimburi de felicitari, timp petrecut discutand despre pasiuni comune, materiale si unelte pe care nu le-as fi putut cumpara din Romania, tehnici noi, incurajarea de a merge mai departe cu pasiunea mea pentru arta... acestea sunt doar cateva din binecuvantarile de care m-am bucurat datorita voua, prietenele mele prin internet.
Nu va pot numi pe toate, motivul e lesne de inteles, dar voi numi 3 dintre voi, cele care nu uita niciodata sa-mi trimita o felicitare cum ati facut si de Craciunul acesta, cu toate ca eu am fost prea ocupata cu munca sa trimit cuiva vreo una.


 1. Flora from Singapore. I don't recall how she got my e-mail but one day she asked me to join a yahoo group she has just started. That was my first contact with other card makers and so my journey through this wonderful art world began. This is the card Flora sent me this Christmas. I have always admired the way she uses stamps, soft pastel colours and only few paper layers to make beautiful cards. To see more of her work, visit her website.
 Flora din Singapore. Nu-mi amintesc de unde avea adresa mea de e-mail, dar inr-o zi m-a invitat sa ma inscriu intr-un grup yahoo pe care tocmai il infiintase. Acela a fost primul meu contact cu alte persoane pasionate de felicitarile realizate manual si inceputul calatoriei mele prin minunata lume a acestei arte. Aceasta este felicitarea de Craciun primita de la Flora. Am admirat intotdeauna felul cum foloseste stampile, culori pastelate si doar putine straturi de hartie pentru a realiza felicitari foarte frumoase. Pentru a vedea mai multe din lucrarile sale accesati site-ul www.making-greeting-cards.com



 2. Val from Canada. I have met her on our Yahoo group (MGC). She is one of the nicest persons I know. She never misses an occasion to send out a card such as this one she has sent to congratulate me for my new job. Thanks Val, I'll treasure it forever as coming from a sweet friend. To see more of Val's creations, you can visit her blog (also listed on the right side of my blog).
 Val din Canada. Am cunoscut-o prin intermediul grupului nostru Yahoo (MGC). Este una dinte cele mai dragute persoane pe care le-am cunoscut vreodata. Nu pierde niciodata ocazia de a trimite o felicitare, cum a facut si cu aceasta, pentru a ma felicita pentru noul meu loc de munca. Multumesc, Val, o voi pretui intotdeauna ca venind de la o prietena draga. Pentru a vedea mai multe din lucrarile lui Val, dati click aici (blog-ul ei apare de asemenea in lista din dreapta paginii).



3. Rosie from USA. I once sent her a card as part of a welcome swap from another group that is now closed. She sent me another card back although she wasn't supposed to. I remember her favourite card making style being "scrap booking style" as she described it, but she has surely come a long way since then. Hey, Rosie, have you ever finished that scrapbook album with cards you said you would make? This is the card Rosie sent me this Christmas. You can see more of her cards here. There is quite a variety of styles and techniques to be inspired by.
 Rosie din SUA. Candva i-am trimis o felicitare de bun venit intr-un grup care acum nu mai exista. Desi nu trebuia, mi-a trimis in schimb o alta felicitare. Imi amintesc ca descria stilul sau preferat ca fiind "scrap boking style", dar de atunci a avansat extraordinar de mult si de repede. Hei, Rosie, ma intreb daca ai terminat vreodata acel album cu felicitari pe care aveai de gand sa-l faci. Aceasta este felicitarea pe care am primit-o de Craciun de la Rosie. Puteti vedea mai multe aici. E o mare varietate de stiluri si tehnici de unde sa te inspiri.



These are just 3 of my dear online friends I'm so thankful for. I'll try to bring all of them forward til the end of the year.

Acestea sunt doar 3 dintre prietenele mele dragi pe care le-am cunoscut prin intermediul internetului si pentru cre sunt recunoscatoare. Voi incerca sa le aduc in prim plan pe fiecare pana la sfarsitul anului.
 

No comments: