Tuesday, December 22, 2009

My Favorite Trinket Box for Sale (Cutia mea preferata de vanzare)

Christmas trinket box

cutie decor Craciun

blue box with a star and reindeers

On the nineth day of Christmas I am presenting you my favorite trinket box from this season. I made it while preparing for my first fair and have sold or given away everything else but this one which I kept for myself. However I have to make room in my work room for more creations and I like keeping my own earrings in a plain wooden box, hence I decided to sell this one.

Price is 10 USD (free shipping in Romania). You have my e-mail address in the sidebar.
Size: 9x9x7cm (3 1/2 x 3 1/2 x 2 3/4 inch)


In a 9-a zi de Craciun, va prezint cutia mea preferata din iarna acesta. Am facut-o pentru targul la care am participat la inceputul lunii. Restul lucrurilor le-am vandut, dar pe aceasta am pastrat-o pentru mine. Acum insa trebuie sa fac loc pentru noi lucruri, deci trebuie sa plece si cutia albastra cu steluta impletita si reni albi. In plus, eu imi tin cerceii intr-o cutiuta simpla din lemn, la fel ca si croitorul cu pantalonii rupti :P

Pret: 30 lei, in Romania livrarea este gratuita prin PostaRomana.
Dimensiuni: 9x9x7cm
Adresa mea de contact se gaseste pe coloana din dreapta.

No comments: