Saturday, February 6, 2010

Masculine Valentines (Felicitari de Sf. Valentin pentru barbati)

I've always had trouble creating masculine cards. Not this time.
Intotdeauna am avut dificultati in a crea felicitari pentru barbati. Nu si de data asta.


[Cuttlebug folder *floral fantasy*, vintage button from my grandma's sewing drawer ;) heart and medieval circle from my scrap stash, core' dinations paper, scor-it board, circle nestabilities.]


I also entered this for the no pink or red valentine challenge on cards blog this week but it didn't get picked. However you should check the other cards. They are fantastic and lots of inspiration for masculine valentines if you need some. I still like my card a lot:)

Pentru mai multa inspiratie pentru felicitari de SF. Valentin in alte culori decat rosu sau roz va recomand cards blog. Din pacate felicitarea mea nu a fost aleasa printre cele prezentate, dar mie tot imi place foarte mult.



I really love this one!
The background paper is one I stained with glimmer mist while I was working on my Be Inspired #69 project. The little patterned strip is from a Teresa Collins kit (too precious to waist the tiniest scrap). The little heart is also cut out from my favorite valentine embossing folder from cuttlebug (floral fantasy).

Imi place felicitarea aceasta.
Hartia din fundal e o bucata pa care am patat-o in timp ce lucram la proiectul pentru Be Inspired #69. Hartia cu model negru-roz e un rest dintr-un set marca Teresa Collins pe care nu am avut inima sa-l arunc, iar inimioara e decupata dintr-un carton embossat cu sablonul meu preferat de valentine's (floral fantasy).

No comments: