Monday, March 1, 2010

"Fields of Joy" Acrylic Painting

Happy Spring!
O primavara fericita!

Can you believe its March 1st already?
Va vine sa credeti ca deja e 1 Martie?

Here is a painting that describes exactly how I feel about this time of the year.
It's 50x50 cm acrylic on canvas.
Iata un tablou care descrie exact ceea ce simt fata de acesta perioada din an. E acril pe panza, 50x50 cm.

fields of joy acrylic painting with purple flowers

purple flower detaildetail (detaliu)


inspiration from kitchen gloveinspiration (inspiratia) -my kitchen glove (manusa mea de bucatarie)

It was the first time in my life cooking brought about something pleasant.
A fost prima data in viata mea cand gatitul a adus cu sine ceva placut.

5 comments:

Maria Sabina R said...

imi place. foarte dragut:D in partea de jos zici ca e pictat cu watercolor! f fain pentru prima zi de primavara:D

Laura said...

foarte dragut! M-ai dat o idee cu genul ala de floricele :)... ah si

1 Martie Fericit!

irina said...

Foarte frumoasa creatia ta!

O primavara frumoasa,plina de realizari iti doresc!

Irina

sassyb07 said...

what a lovely painting Meda! I find it very calming
hugs, Valerie

LIL.LU BIJOUX said...

Imi place si acest tablou ;) floricelele pictate de tine se numara printre florile mele preferate, de primavara in acest caz. Se numesc Muscari... cel putin la asta ma gandesc eu cand il privesc :D
Superb !