Saturday, May 31, 2014

Invitatii... Frozen, pictate manual (Frozen Invitations, Painted by Hand)



Pentru cei care nu stiu, in Brazilia e iarna. Am aflat si eu recent prin intermediul unei cliente care a cerut invitatii cu fulgi de nea pentru o petrecere care va avea loc in iunie.

Paleta de culori: alb, argintiu, albastru inghetat, verde marin.
Elementul inedit: fundalul a fost pictat manual cu acuarela, la fel si hartia din care au fost decupati fulgii, deci fiecare invitatie e unica.

Va las cu cateva poze facute rapid in timpul procesului de design si productie.

Aici testam dierite culori si hartii pentru fundal.
Modelul final. Acum la treaba!

Fulgi decupati din hartie pictata cu acuarela si unsi cu sclipici.

Fundaluri pictate si unse cu sclipici de noua mea colega, Mona. Poate intr-o zi va fac cunostinta, dar momentan timpul meu online e foarte limitat.


Tiparite si montate. Urmeaza elementele extra.

Noaptea cand dorm copiii se leaga fulgii.

Plicuri handmade cu textura fulgi de nea, sigiliu argintiu cu monograma, etichete personalizate cu numele invitatilor.

GATA! Sunt foarte mandra de aceste invitatii. Imi doresc si alte proiecte in care accentul sa cada pe pictura. Am deja cateva idei. Sa vedem cand voi gasi timpul si ocazia sa le pun in aplicare.

No comments: