Thursday, January 14, 2010

Baby Announcements (Anunturi nou-nascut)

baby announcement in box
These are the first baby announcements I have ever made. And I am glad I did and they are not pink.
Acestea sunt primele anunturi de nou-nascut pe care le-am facut. Si ma bucur ca nu sunt roz.


I received an e-mail from my brother-in-law this past December asking if I could make some baby announcements for Emilia, the daughter they were expecting.
For those who remember my Princess Emily birthday set, I can now tell you that it was inspired by my new niece.
In decembrie cumnatul meu imi scria intrebandu-ma daca as putea sa fac niste felicitari prin care sa anunte venirea pe lume a fiicei lor Emilia. Pentru cei care imi citesc blogul in mod regulat, pot acum sa va spun ca setul pentru ziua de nastere a printesei Emily a fost inspirat de numele noii mele nepoate, pe atunci in burtica mamei ei.

baby announcements with storks

They requested a stork and said they liked this card I made last summer. So I started out with storks and purples. I wish I had a stork stamp this big, but since I didn't I had to go digital. Here's the tutorial.
Au cerut sa fie o barza si mia-u indicat acesta felicitare ca inspiratie, de unde am ajuns la berze si nuante de mov. Mi-ar fi placut sa am o stampila cu barza asa de mare, dar pentru ca nu am, a trebuit sa apelez la desen digital. Aici e tutorialul.


butterfly on a box
The boxes and butterflies are my own signature and green is one of the colors in Emilia's room.
Fluturasii si cutiile sunt o amprenta personala, iar verdele e una din culorile prezente in camera Emiliei.


baby announcements in boxes
Well, just a little pink on the inside to make it more girly and this pink is a perfect match for the lilac I used as main color.
Doar putin roz in interior, acest roz fiin culoarea care se asorteaza perfect cu liliachiul folosit ca si culoare de baza.

baby announcement inside
I also made some envelopes instead of boxes for the cards that will be sent through mail. The boxex are too fragile to be mailed individually.
Pentru felicitarile care vor fi trimise prin posta am facut plicuri. Cutiile sunt prea fragile pentru asta.


handmade envelopes

4 comments:

Maria Sabina R said...

IOOOIIIII si WOW!!! ( cam asta pot spune) SUNT SUPERBEEEEEEE!! ce norocoasa este Emilia! ( ps: ce ai folosit pt barza? stampila?)

Felicitari!!

Meda said...

Multumesc! Si mie mi-au placut.
NU barza nu e ostampila ca nu am decat o mini stampila cu barza. E un desen digital. Am pus linkul in articol.

Tatanky said...

Very delicate and elegant and girly even without so much pink. Lilac works perfect !

Laura said...

PERFECT! Ti-am spus eu ca o sa le scoti la capat si or sa arate superb! :) Imi plac culorile si barza e foarte draguta. Si eu folosesc tot imagini digitale :) e mai convenabil.