Monday, February 15, 2010

Mardi Gras Fine Art with Cuttlebug

If every year before Christmas I paint poppies, i don't know how it happens that around Valentine's day I do mixed media art using cuttlebug texture.
Daca in fiecare an inainte de Craciun pictez maci, nu stiu cum se face ca in preajma Valentine's Day realizez o lucrare mixed media folosind texturi cuttlebug.

mask painting on textured background
Here are some details. Click on images for larger view.
Iata si cateva detalii. Faceti click pe imagine pentru o a se mari.

 texture details
As design team member for the Cuttlebug Challenge Blog I was assigned a Mardi Gras project and tutorial so I chose to experiment with painting on cuttlebug texture.
Ca membru in echipa de designeri Cuttlebug Challenge Blog mi-a fost desemnat un proiect si tutorial cu tema Mardi Gras, asa ca am decis sa testez pictura pe o suprafata texturata cu cuttlebug.

Here are some work in progress pictures. See full tutorial on the Cuttlebug Challenge Blog (follow link above).
Iata cateva poze din timpul lucrului. Tutorialul integral se gaseste pe Cuttlebug Challenge Blog (urmati linkul de deasupra)

mask painting in progress

covering background wit black

Last year's painting


I don't have it at home so this is the best picture I could find. You can read more about it in last year's post.

3 comments:

Maria Sabina R said...

imi place ^__*

Meda said...

Daca e de la tine o iau de buna. Pe mine nu ma prea incanta. In minta mea arata mult mai bine. Cred ca imi placea mai mult varianta schitei in carbune sau cea cu multe culori in background....
Habar nu am, dar e foarte tare efectul cand intinzi acrilul pe suprafata texturata.

mel m. m. mccarthy said...

You are AWE inspiring! I can't even believe how breathtakingly beautiful this is! Pure Genius Meda! There just aren't enough words in all the languages in the world to say how incredibly cool this is!