Wednesday, February 27, 2013

Green & Black (Verde si negru)


By the time green has come to fashion I am already tired of it. It is true I mostly worked with warmer or darker shades of green than the cool pastel shades the brides ask for 2013.
I liked playing with green and black combinations and, while the bride chose my signature large bow invitations, I prefer the other designs:

Pe cand a ajuns verdele la moda, eu m-am saturat de el. E drept ca am lucrat mai mult cu nuante calde sau intunecate de verde, nu cu nuantele reci si pastelate care mi se cer pentru 2013. 
Un proiect la care mi-a placut mult sa lucrez au fost aceste invitatii negru cu verde. Poate si pentru ca am facut prea multe inviattii cu funde mari, eu personal prefer toate cele 3 modele pe care mireasa nu le-a ales:

*******

A lovely spring design with a paper anemone accent and blue monograms.
Un model dragut, primavaratic, cu o anemona alba ca accent si monograme albastre.



*******

I love the elegance of this simple green knot-bow tied to the black card.
Imi place eleganta simpla data de acesta funda-nod pe fundalul negru.


*******

For some reason, this invitation gives me the impression of Celtic design.
Din oarecare motiv, invitatia urmatoare ma duce cu gandul la design celtic.

*******

And the final version that actually got into production:
Iata si modelul ales:






No comments: